Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Bij skullcrushers en dumbell extensions komt er veel meer druk op je ellebogen als bij cable pushdown.
Je kan proberen om bij skullcrushers de stang(voorkeur ez bar!) achter je hoofd te laten komen ipv erboven.
Door de andere hoek heb je kans dat het beter voelt.
Ik zou wel oppassen met veel gewicht en niet te zwaar gaan,anders heb je straks last van een tenniselleboog/golfelleboog en dat is erg vervelend.
Edit:ik zie dat marcel1 me al voor is met een soortgelijk filmpje.
Het probleem is vaak dat je zo krampachtig gaat proberen je ellebogen naar binnen te houden tijdens de oefening dat je daardoor juist blessures gaat krijgen.Gewoon doen wat goed voelt dus.Last edited by rain; 26-12-2013, 21:15.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ah bedankt heren, zal zo op pc filmpje ff bekijken.
Ik laat hem altijd al achter me hoofd komen gezien je anders recht omhoog strekt en er minder spanning op je tricep staat (naar mijn weten) maar inderdaad ik houd heel sterk me ellebogen naar binnen.
Comment
-
Dan denk ik dat dat de oorzaak is.
Je moet maar eens proberen om de oefening staand te doen (zonder stang en gewicht) en dan als je je denkbeeldige ez barbell achter je hoofd hebt, je ellebogen naar elkaar te doen.
Dan komt er aardig wat spanning op je ellebogen he?
Beetje lastig uit te leggen zo,maar dexieman de mimespeler snapt het wel he.Last edited by rain; 26-12-2013, 22:54.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
2014 this is it?
2014 Zuipen en brommers kieken?
2014 ik neem een gym abo
2020 i will make it
2014 tris for the guys
2014 out the closet
2014 #yolo #gainz
2014 chemical genius?
Of 2014 geen log en 2015 een mega resultaat ten toon spreiden?
Ik hoop het laatste maatLast edited by Mvos; 31-12-2013, 13:43.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post2014 this is it?
2014 Zuipen en brommers kieken?
2014 ik neem een gym abo
2020 i will make it
2014 tris for the guys
2014 out the closet
2014 #yolo #gainz
2014 chemical genius?
Of 2014 geen log en 2015 een mega resultaat ten toon spreiden?
Ik hoop het laatste maat
dat laatste zou het allermooiste zijn inderdaad, ik gun het je van harte!
Als je maar niet je log stopt omdat je anders teveel kritiek krijgt.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ofc gaan we voor het laatste maarten, maar, eerst resultaat dit maal, dan pas weer praatjes
Haha thanks mannnen, nee ik stop me log gewoon omdat ik eerst vind dat ik nu wat moet doen, voordat er ook weer wat aan is om te lezen, voeding is nu goed (op papier dan zo met kerst), training is verbeterd afgelopen weken sinds ik weer train, schouder gaat steeds beter, en januari weer een afspraak en misschien operatie. Dus eerst eens wat gains maken voordat er weer wat te loggen valt.Last edited by Dexie; 31-12-2013, 13:56.
Comment
-
Ok ff wat leuks te melden.
Kerstvakantie kon ik niet trainen (werk & geen vervoer), vorige week was ik ziek. Eerste training van het nieuwe jaar.
Samen getraind met Jay1993 (hier niet zo heel actief), Jay93 @DBB, goeie gozer, was gezellig, lekker getraind. Hij heeft een nieuwe PR gezet bij de DL (150KG)
Workout bestond uit
Deadlifts (5-7 sets ofzo) schrok me de tering, 5x90 max lol, maar ben nog beetje ziek.
Chin-ups/Pullups
Bent-over row (werd snel gewisseld naar seated cable row want ruggen en vooral traps zaten vrij vol BOR was geen pret).
Facepulls 3 sets, doei rear delts
Bicep cable curl
Incline dumbell curl
Wrist work
Leg curls
Ook grappig, dacht dat ik Leroy (K) zag achter de balie toen ik in de gym kwam dus ik dacht, heuj doe is gek ik vraag het gewoon, en ja het was hem. Lijkt me ook een goeie gozer, ff gebabbeld en toen gingen we trainen!
Na het eten lekker gegeten, en ge-ouwehoert.
Training viel wel zwaar, had weinig kracht, maarja wat wil je.
Deze week is ook de week dat ik begin met alles op papier bijhouden, heb voor 6 weken alles uitgeprint, misschien dat ik de grafiekjes die eruit komen qua gewichten hier post. Kieken we wel.
Voeding is wel goed gegaan, vorige week 2600kcals (kon niet trainen dus lager) deze week 3100 kcals.Last edited by Dexie; 13-01-2014, 17:45.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment